استفاده وزارت کشور انگلیس از شبکههای اجتماعی
حضور وزارت کشور در شبکههای اجتماعی
وزارت کشور بریتانیا در شبکههای اجتماعی مختلف فعالیت میکند تا مردم بتوانند راحتتر اطلاعات دریافت کنند و با ما ارتباط بگیرند. ما این کانالها را برای اطلاعرسانی درباره خدمات، اطلاعیهها و اخبار مربوط به وزارت کشور و سازمانهای وابسته استفاده میکنیم.
پاسخگویی و تعامل با کاربران
ما سعی میکنیم به سوالات و نظرات کاربران در شبکههای اجتماعی جواب بدهیم اما نمیتوانیم درباره موضوعات شخصی یا موردی بحث کنیم. اگر سوالات یا نگرانیهای خاصی دارید یا نیاز به راهنمایی در مورد خدمات وزارت کشور مثل مهاجرت، ویزا، یا شهروندی دارید، بهتر است از طریق وبسایت یا کانالهای ارتباطی رسمی با ما تماس بگیرید.
انتشار محتوا و قوانین رفتاری
ما محتوای شبکههای اجتماعی را به صورت منظم بررسی میکنیم تا از رعایت قوانین و احترام اطمینان حاصل کنیم. توهین، تهدید، یا نظرات ناشایست، تبلیغات و نظرات غیرقانونی پاک خواهند شد و ممکن است حسابهای متخلف بلاک شوند.
بازخورد و گزارش مشکلات
اگر مشکلی با یکی از پیامها یا پستهای ما داشتید یا احساس کردید که یک پست قوانین را زیر پا گذاشته، میتوانید از طریق گزارش مستقیم یا با تماس با ما اطلاع دهید.
حریم خصوصی و اطلاعات شخصی
لطفا هیچ وقت اطلاعات شخصی مثل شماره ملی، آدرس یا اطلاعات حساس را در پیامهای عمومی شبکههای اجتماعی منتشر نکنید. وزارت کشور هیچوقت به صورت عمومی درباره جزئیات پرونده افراد صحبت نمیکند.
برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط ارائه وقت سفارت انگلیس و خدمات مهاجرتی میتوانید صفحه وقت سفارت انگلیس را مشاهده کنید. همچنین برای مطالعه مدارک موردنیاز برای درخواست انواع ویزاها به صفحه مدارک لازم برای آپلود در سایت سفارت کانادا برای ایرانیان و برای اطلاع از شرایط جدید سفر و مهاجرت به کانادا میتوانید صفحه شرایط جدید سفر به کانادا برای ایرانیان را هم بخوانید.
منبع:
https://www.gov.uk/government/organisations/home-office/about/social-media-use