قوانین و الزامات فرم I-9 برای استخدام در آمریکا

اصل مطلب:

قوانین و مقررات فرم I-9 اساس قانونی فرم I-9 استفاده از فرم I-9 برای تأیید اجازه کار کارمندان بر پایه بخش 274A از قانون مهاجرت و تابعیت (INA) و بخش 8 USC 1324a است. قوانین مربوط به ممنوعیت اشتغال افراد غیرمجاز مطابق قانون، استخدام افراد غیرمجاز در ایالات متحده ممنوع...

آنـچه در این مقاله می‌خوانیم

قوانین و مقررات فرم I-9

اساس قانونی فرم I-9

استفاده از فرم I-9 برای تأیید اجازه کار کارمندان بر پایه بخش 274A از قانون مهاجرت و تابعیت (INA) و بخش 8 USC 1324a است.

قوانین مربوط به ممنوعیت اشتغال افراد غیرمجاز

مطابق قانون، استخدام افراد غیرمجاز در ایالات متحده ممنوع است. همینطور داشتن اسناد تقلبی یا جعل اسناد به شدت منع شده و می‌تواند به مجازات منجر شود.

الزامات مربوط به نگهداری و ارائه فرم I-9

کارفرماها باید فرم I-9 را برای تمام کارمندان جدید پر کنند و آن را برای یک دوره زمانی مشخص بعد از پایان کار کارمند نگه دارند. این فرم‌ها باید در صورت درخواست، به مقامات دولتی ارائه شود.

اطلاعات بیشتر درباره دستورالعمل‌ها و جزئیات قانونی

برای اطلاعات تکمیلی درباره دستورالعمل‌ها و تفسیر قوانین مربوط به فرم I-9، به بخش کد فدرال مقررات 8 CFR §§ 274a.1 تا 274a.11 مراجعه کنید.

منبع: https://www.uscis.gov/i-9-central/form-i-9-resources/statutes-and-regulations

مطالعه بیشتر:

آخرین مقالات

دفتر رسیدگی به شکایات صندوق حمایت از بازنشستگی (PPF)
ثبت نام وقت بیومتریک کانادا برای ایرانیان در مسقط
بازگشایی سفارت آلمان در سوریه پس از ۱۳ سال تعطیلی
راهنمای جدید سطح درآمد فقر برای فرم‌های مهاجرتی آمریکا (2024)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا