اطلاعات و فرمهای لازم برای کارکنان جدید
فرمها و مدارک مورد نیاز هنگام آغاز به کار
برای شروع به کار در USCIS، باید تعدادی فرم و مدرک را آماده کنید. این شامل تکمیل فرم I-9 (تأیید صلاحیت اشتغال)، فرم W-4 (برای مالیات)، ارائه مدارک هویتی نظیر گواهینامه رانندگی، پاسپورت یا کارت تأمین اجتماعی و مدارک مربوط به وضعیت مهاجرت (اگر مورد نیاز باشد) است.
آموزشها و منابع برای کارکنان تازه وارد
همه کارمندان جدید باید دورههای آموزش بدو ورود را بگذرانند که شامل آشنایی با سیاستهای سازمان، اصول ایمنی محیط کار و قوانین رفتاری میشود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به آمریکا، میتوانید مطلب مهاجرت به آمریکا را مطالعه کنید.
دسترسی به سیستمها و ایمیل کاری
بعد از تکمیل فرمها و تأیید مدارک، با راهنمایی بخش فناوری اطلاعات (IT)، حساب کاربری و ایمیل سازمانی برای شما ایجاد خواهد شد تا بتوانید به سیستمها و منابع داخلی دسترسی پیدا کنید.
راهنمای شروع سریع کارکنان
راهنمای شروع سریع برای تمامی کارکنان جدید تهیه شده که شما را گام به گام با فرآیندهای اساسی، نحوه استفاده از ابزارهای اداری و آدرس بخشهای مهم آشنا میکند. بد نیست اگر با مقالات مرتبط با ویزا و کاریابی نیز آشنایی داشته باشید.
پشتیبانی و سوالات متداول
در صورت داشتن هر گونه سوال در مراحل استخدام و شروع کار، میتوانید با واحد منابع انسانی تماس بگیرید یا بخش سوالات متداول را بررسی کنید.
منبع: https://www.uscis.gov/about-us/new-employee-information-and-forms/new-employee-information-and-forms