Housing Ombudsman
چه کمکی ارائه میدهیم
ما اختلافات بین ساکنان و ارائهدهندگان مسکن اجتماعی را بررسی میکنیم. خدمات ما رایگان، بیطرف و مستقل است. هدف ما این است که مشکلات را عادلانه و به موقع حل کنیم.
چه کسانی میتوانند از ما کمک بگیرند
هر کسی که ساکن مسکن اجتماعی باشد، یا متقاضی مسکن اجتماعی باشد، و مشکل یا اختلافی با صاحبخانه، انجمن مسکن یا تعاونی خود داشته باشد، میتواند از خدمات ما استفاده کند.
چه اختلافاتی را بررسی میکنیم
ما به بررسی مسائل مختلفی ازجمله خدمات تعمیر، رفتار کارکنان، نگهداری از اماکن، یا هر نوع خدمات مسکن اجتماعی میپردازیم.
چگونه میتوان با ما تماس گرفت
شما میتوانید به صورت آنلاین، تلفنی یا کتبی با ما تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح کنید. اطلاعات تماس و راهنماییهای بیشتر را میتوانید در وبسایت ما پیدا کنید.
برای آشنایی با سایر خدمات مرتبط با مهاجرت و اقامت میتوانید صفحه وقت سفارت انگلیس یا مقاله ویزای انگلیس را هم مطالعه کنید.
منبع: https://www.gov.uk/government/organisations/housing-ombudsman