استانداردهای خدمات پاسخگویی به سوالات عمومی دولت بریتانیا
نتایج مربوط به استاندارد خدمات تماسهای عمومی
هر وزارتخانه یا نهاد دولتی موظف است تماسهای عمومی اعم از تماسهای تلفنی، ایمیلها و فرمهای آنلاین را طبق استانداردهای تعیین شده پاسخ دهد. این استانداردها شامل سرعت، کیفیت پاسخگویی و رضایت مخاطبین است. هدف از اعمال این استانداردها، ارتقاء کیفیت خدماترسانی به مردم و پاسخ شفاف و سریع به سوالات آنهاست.
عملکرد و آمار ارزیابی تماسها
بر اساس دادههای منتشر شده، بخش اعظم تماسهای تلفنی با وزارتخانهها و ادارات، در بازه زمانی تعیین شده طبق استاندارد پاسخ داده شدهاند. همچنین فرمهای آنلاین و ایمیل مراجعهکنندگان نیز در اغلب موارد مطابق انتظار بررسی و پاسخ داده شده است. هرگونه تاخیر یا کاهش سطح کیفیت بر اساس نظر مخاطبین ثبت و بهبود مییابد.
هدف از انتشار دادههای تماس عمومی
هدف اصلی ارائه این اطلاعات، شفافسازی عملکرد بخشهای مختلف دولتی به شهروندان است تا بدانند هر بخش تا چه حد به تعهداتش درباره پاسخگویی به سوالات عمومی پایبند است. همچنین از این دادهها برای بهبود فرآیندها و افزایش رضایت مردم استفاده میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استانداردها و آمار خدمات عمومی، میتوانید به منبع اصلی سایت دولت انگلستان مراجعه کنید.
برای اطلاعات مرتبط درباره وقت سفارت انگلیس، ویزای انگلیس یا شرایط زندگی در انگلیس بیشتر بخوانید.