دفتر تاریخ و کتابخانه اداره مهاجرت آمریکا (USCIS)؛ نقش و وظایف

اصل مطلب:

درباره دفتر تاریخ و کتابخانه اداره مهاجرت آمریکا دفتر تاریخ و کتابخانه ما چیکار می‌کند؟ دفتر تاریخ و کتابخانه‌ اداره مهاجرت آمریکا (USCIS History Office and Library) مسئول جمع‌آوری، نگهداری و ارائه اطلاعات تاریخی مربوط به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده است. ما تاریخچه مهاجرت و منابع مربوط به...

آنـچه در این مقاله می‌خوانیم

درباره دفتر تاریخ و کتابخانه اداره مهاجرت آمریکا

دفتر تاریخ و کتابخانه ما چیکار می‌کند؟

دفتر تاریخ و کتابخانه‌ اداره مهاجرت آمریکا (USCIS History Office and Library) مسئول جمع‌آوری، نگهداری و ارائه اطلاعات تاریخی مربوط به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده است.

ما تاریخچه مهاجرت و منابع مربوط به آژانس‌های مختلف مهاجرتی دولت آمریکا را آرشیو می‌کنیم و اطلاعات تاریخی در اختیار کارمندان اداره مهاجرت، پژوهشگران و عموم مردم قرار می‌دهیم. این دفتر همچنین سوالات مربوط به سوابق مهاجرتی و قوانین قدیمی را پاسخ می‌دهد.

هسته اصلی کار ما کمک به افراد برای درک بهتر گذشته مهاجرت به آمریکا و روندهای تاریخی آن است تا بتوانند با آگاهی بهتری تصمیم بگیرند.

منبع: https://www.uscis.gov/about-us/our-history/about-the-history-office-and-library

آخرین مقالات

سقف جدید پذیرش نیروی کار ماهر خارجی در سوئیس برای سال ۲۰۲۵ تعیین شد
شرایط جدید پرداخت هزینه ویزای کانادا برای متقاضیان ایرانی از طریق رمزارزها
جدول و رده‌بندی مالیات شهرداری (Council Tax Bands) در انگلستان و ولز
نقش و وظایف Government Chemist در تضمین کیفیت و ایمنی مواد غذایی انگلستان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا