آشنایی با دفتر تاریخ و کتابخانه USCIS
دفتر تاریخ و کتابخانه چه کار میکند؟
دفتر تاریخ و کتابخانه USCIS مسئول حفظ و نگهداری اسناد و مدارک تاریخی مربوط به سازمان USCIS است. این دفتر تاریخ سازمان را ثبت میکند، گزارشها و منابع مختلف را تهیه و آرشیو میکند و امکان دسترسی به این اطلاعات را برای کارکنان USCIS، پژوهشگران و عموم مردم فراهم میسازد.
خدمات و امکانات دفتر تاریخ و کتابخانه
کارشناسان این بخش به شهروندان، محققان و کارکنان کمک میکنند تا اطلاعات تاریخی مرتبط با مهاجرت به آمریکا و فعالیتهای USCIS را پیدا کنند. همچنین منابع آموزشی و اسناد دیجیتال، کتابخانه و آرشیو، و منابع آنلاین را در اختیار علاقهمندان قرار میدهد.
نحوه دسترسی به منابع و اطلاعات
تمام افرادی که به اطلاعات تاریخی یا مدارک مربوط به USCIS نیاز دارند – چه کارمند این سازمان باشند و چه پژوهشگر یا فرد علاقهمند – میتوانند با دفتر تاریخ و کتابخانه تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت نمایند.
برای آشنایی بیشتر با شرایط جدید مهاجرت و مدارک لازم برای مهاجرت به آمریکا یا کانادا میتوانید به صفحه مهاجرت به آمریکا، مهاجرت به کانادا یا ویزای توریستی کانادا مراجعه کنید.
منبع:
https://www.uscis.gov/about-us/our-history/about-the-history-office-and-library