درباره دفتر تاریخ و کتابخانه اداره مهاجرت آمریکا
دفتر تاریخ و کتابخانه ما چیکار میکند؟
دفتر تاریخ و کتابخانه اداره مهاجرت آمریکا (USCIS History Office and Library) مسئول جمعآوری، نگهداری و ارائه اطلاعات تاریخی مربوط به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده است.
ما تاریخچه مهاجرت و منابع مربوط به آژانسهای مختلف مهاجرتی دولت آمریکا را آرشیو میکنیم و اطلاعات تاریخی در اختیار کارمندان اداره مهاجرت، پژوهشگران و عموم مردم قرار میدهیم. این دفتر همچنین سوالات مربوط به سوابق مهاجرتی و قوانین قدیمی را پاسخ میدهد.
هسته اصلی کار ما کمک به افراد برای درک بهتر گذشته مهاجرت به آمریکا و روندهای تاریخی آن است تا بتوانند با آگاهی بهتری تصمیم بگیرند.
منبع: https://www.uscis.gov/about-us/our-history/about-the-history-office-and-library

