سیاست رفتار غیرقابل قبول مشتریان در کمیسیون خیریه انگلستان

اصل مطلب:

سیاست و رویه رفتار غیرقابل قبول مشتریان کمیسیون خیریه عنوان: سیاست و رویه رفتار غیرقابل قبول مشتریان کمیسیون خیریه متن خبر: این سند توضیح می‌دهد که اگر کسی با کارمندان کمیسیون خیریه رفتار نامناسب داشته باشد، چه اقداماتی انجام می‌شود. کمیسیون خیریه متعهد است همه مراجعه‌کنندگانش را به طور برابر...

آنـچه در این مقاله می‌خوانیم

سیاست و رویه رفتار غیرقابل قبول مشتریان کمیسیون خیریه

عنوان:

سیاست و رویه رفتار غیرقابل قبول مشتریان کمیسیون خیریه

متن خبر:

این سند توضیح می‌دهد که اگر کسی با کارمندان کمیسیون خیریه رفتار نامناسب داشته باشد، چه اقداماتی انجام می‌شود.

کمیسیون خیریه متعهد است همه مراجعه‌کنندگانش را به طور برابر و محترمانه مدیریت کند. اما اگر فردی رفتار تهاجمی، تهدیدآمیز، فحاشی‌آمیز یا بی‌احترامی نشان دهد یا بیش از حد و به صورت نامعقول از خدمات استفاده کند، ممکن است کمیسیون خیریه ارتباط با آن شخص را محدود کند.

ممکن است این محدودیت به صورت مسدود کردن راه ارتباطی خاصی مثل تلفن، ایمیل یا نامه باشد یا حتی خدمات از آن شخص به طور کامل قطع شود. هدف این سیاست، حفاظت از کارکنان کمیسیون و همچنین دیگر مشتریان است.

در این راستا اگر تصمیم گرفته شود که رفتاری غیرقابل قبول تلقی می‌شود، به آن فرد اطلاع داده می‌شود و به او فرصت توضیح داده خواهد شد. تصمیم نهایی پس از بررسی کامل و منصفانه گرفته می‌شود.

برای اطلاعات کامل مستندات و موارد بیشتر در رابطه با قوانین انگلیس و مهاجرت به انگلیس، می‌توانید از صفحه ویزای انگلیس یا صفحه وقت سفارت انگلیس در سایت ما بازدید کنید.

منبع: https://www.gov.uk/government/publications/charity-commission-unacceptable-customer-behaviour-policy-and-procedure

آخرین مقالات

راهنمای کامل آماده‌سازی برای مصاحبه شغلی در کانادا
پرداخت هزینه ویزای تحصیلی کانادا با ارز دیجیتال برای ایرانیان
پیگیری و رسیدگی به دادخواست‌های ویزای مهاجرتی بازگردانده‌شده از طرف وزارت امور خارجه آمریکا
اسپانسرشیپ خانواده در کانادا: شرایط، مدارک و مراحل به‌روزرسانی شده 2024

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا