سیاست و رویه رفتار غیرقابل قبول مشتریان کمیسیون خیریه
عنوان:
سیاست و رویه رفتار غیرقابل قبول مشتریان کمیسیون خیریه
متن خبر:
این سند توضیح میدهد که اگر کسی با کارمندان کمیسیون خیریه رفتار نامناسب داشته باشد، چه اقداماتی انجام میشود.
کمیسیون خیریه متعهد است همه مراجعهکنندگانش را به طور برابر و محترمانه مدیریت کند. اما اگر فردی رفتار تهاجمی، تهدیدآمیز، فحاشیآمیز یا بیاحترامی نشان دهد یا بیش از حد و به صورت نامعقول از خدمات استفاده کند، ممکن است کمیسیون خیریه ارتباط با آن شخص را محدود کند.
ممکن است این محدودیت به صورت مسدود کردن راه ارتباطی خاصی مثل تلفن، ایمیل یا نامه باشد یا حتی خدمات از آن شخص به طور کامل قطع شود. هدف این سیاست، حفاظت از کارکنان کمیسیون و همچنین دیگر مشتریان است.
در این راستا اگر تصمیم گرفته شود که رفتاری غیرقابل قبول تلقی میشود، به آن فرد اطلاع داده میشود و به او فرصت توضیح داده خواهد شد. تصمیم نهایی پس از بررسی کامل و منصفانه گرفته میشود.
برای اطلاعات کامل مستندات و موارد بیشتر در رابطه با قوانین انگلیس و مهاجرت به انگلیس، میتوانید از صفحه ویزای انگلیس یا صفحه وقت سفارت انگلیس در سایت ما بازدید کنید.