دانشکده رهبری دولت انگلیس
آموزش و توسعه برای رهبران دولت بریتانیا
دانشکده رهبری دولت، مرکزی است که برای آموزش و ارتقا رهبران و مدیران سطح بالا در دولت بریتانیا ایجاد شده است. این مرکز دورههای تخصصی برای مدیران ارشد، مدیران آینده و کارکنان کلیدی ارائه میدهد تا مهارتهای مدیریتی و رهبری آنها را با استانداردهای روز دنیا ارتقا دهد.
حمایت از کارکنان دولت برای بهبود عملکرد
در این دانشکده تلاش میشود کارکنان و مدیران، ابزارها و دانش لازم برای تصمیمگیری بهتر و هدایت موفقتر بخش عمومی را به دست آورند. برنامههای آموزشی طراحی شده، شامل کارگاهها، دورههای کوتاه مدت و آموزشهای آنلاین است.
شبکهسازی و انتقال تجربیات مدیریتی
این مرکز فرصت مناسبی برای شبکهسازی میان مدیران ارشد و اشتراک تجربیات مدیریتی فراهم میکند تا بتوانند چالشهای رهبری در بخش دولتی را با دانش و تجربه بیشتر پشت سر بگذارند.
دسترسی و اطلاعات بیشتر
برای آشنایی بیشتر با خدمات و دورههای این مرکز، میتوانید به [منبع رسمی دانشکده رهبری دولت انگلستان](https://www.gov.uk/government/organisations/leadership-college-for-government) مراجعه کنید.
همچنین اگر به موضوعات مهاجرت و مهاجرت کاری علاقهمند هستید، مطالعه صفحات مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری به کانادا و مهاجرت به اروپا کمک زیادی به شما میکند.
منبع: https://www.gov.uk/government/organisations/leadership-college-for-government