اطلاعات و فرمهای لازم برای کارمند جدید
کارمندان جدید اداره مهاجرت و شهروندی آمریکا (USCIS) باید فرمها و مدارک لازم را تکمیل کنند تا روند استخدام را به طور کامل انجام دهند. این اطلاعات شامل راهنما درباره مزایا، حقوق و سایر مدارک شغلی است که باید قبل از شروع به کار آماده کنید.
مدارک مورد نیاز برای کارکنان جدید
کارکنان جدید باید فرمهای مورد نیاز، از جمله فرم تأیید صلاحیت اشتغال (فرم I-9)، مدارک هویتی و مدارک نشاندهنده مجوز کار در ایالات متحده را ارائه دهند. همچنین باید بسته خوشآمدگویی را بررسی کرده و اطلاعات مربوط به مزایا مثل بیمه درمانی و بازنشستگی را تکمیل و ارسال کنند.
راهنمای دسترسی به فرمها و اطلاعات تکمیلی
تمام فرمها و اطلاعات مورد نیاز در وبسایت رسمی USCIS موجود است و شما میتوانید با مراجعه به بخش کارمندان جدید، فرمهای مربوط به استخدام، بیمه، مالیات و سایر مزایا را دانلود کنید.
فرایند پیش از شروع به کار
قبل از شروع به کار باید تمامی مدارک لازم را آماده و تکمیل کرده و در روز اول کاری همراه داشته باشید. همچنین بهتر است با قوانین و سیاستهای داخلی USCIS آشنا شوید تا فرایند استخدام و شروع کار شما بدون مشکل پیش برود.
منبع: https://www.uscis.gov/about-us/new-employee-information-and-forms
مطالب مرتبط:
آپدیت جدید مدارک لازم برای ویزای کاری کانادا برای ایرانیان،
شرایط جدید ویزای تحصیلی کانادا برای ایرانیان،
ویزای آمریکا