دفتر دبیرخانه اجرایی
دفتر دبیرخانه اجرایی یا Office of the Executive Secretariat یکی از بخشهای خدمات مدیریت و پشتیبانی سازمان مهاجرت و شهروندی آمریکا (USCIS) است. این دفتر روی هماهنگسازی اسناد مهم، مدیریت درخواستها و مکاتبات عمومی و ارتقاء ارتباطات بین بخشهای مختلف آژانس و ارتباط با مسئولان دولتی تمرکز دارد.
وظایف اصلی دبیرخانه اجرایی
- مدیریت نامهها و اسناد مهم که به دفاتر اصلی USCIS ارسال یا دریافت میشوند.
- ارتباط و هماهنگی با مدیران و بخشهای مختلف برای اطمینان از پاسخگویی مناسب به درخواستها و نامههای داخلی و خارجی.
- مستندسازی و ثبت اطلاعات مهم اداری و ارائه آنها به مراجع مربوطه بر اساس فرآیندهای اداری.
اهمیت دفتر دبیرخانه اجرایی در USCIS
این دفتر نقش کلیدی در بهبود فرآیندهای داخلی سازمان و تسهیل ارتباطات بین بخشهای مختلف دارد و باعث میشود اطلاعات به صورت سریع و دقیق منتقل شده و تصمیمگیریها با سرعت بیشتری انجام شود.
برای آشنایی با قوانین و مراحل جدید مهاجرت به کانادا، همچنین مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و مراحل مهاجرت رایگان به کانادا میتوانید صفحات زیر را بخوانید.