گزارش سوءرفتار کارکنان اداره مهاجرت آمریکا (USCIS)
چه موقع باید سوءرفتار یک کارمند اداره مهاجرت را گزارش دهید؟
اگر فکر میکنید کارمند اداره مهاجرت آمریکا (USCIS) رفتار یا عملی داشته که غیرقانونی، نامناسب یا برخلاف قوانین و مقررات این سازمان بوده، میتوانید این موضوع را گزارش کنید.
چه نوع سوءرفتارهایی را میتوان گزارش کرد؟
– رفتار نامناسب یا توهینآمیز از سوی کارمند USCIS
– درخواست رشوه یا پول برای انجام خدمات
– تبعیض نژادی، قومی، مذهبی یا تبعیض بر اساس ملیت
– استفاده نادرست از اطلاعات شخصی، اسناد یا دادهها
– هرگونه نقض قوانین یا مقررات دولتی
– تضاد منافع یا دریافت هدیه غیرقانونی
چگونه سوءرفتار را گزارش کنیم؟
برای گزارش سوءرفتار کارکنان USCIS میتوانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید:
– تماس با دفتر بازرسی کل وزارت امنیت داخلی آمریکا
– ارسال فرم گزارش به صورت آنلاین در سایت مربوطه
– تماس تلفنی با شماره اعلامشده در سایت
– ارسال ایمیل یا پست فیزیکی به آدرس مربوطه
قبل از گزارش، مطمئن شوید اطلاعات لازم مانند نام کارمند، مکان و تاریخ وقوع اتفاق و توضیح مختصر از سوءرفتار را در اختیار داشته باشید.
منبع:
https://www.uscis.gov/scams-fraud-and-misconduct/report-uscis-employee-misconduct
برای اطلاع از علل ردی ویزای کانادا برای ایرانیان یا مدارک لازم ویزای تحصیلی کانادا برای ایرانیان و همچنین دریافت جدیدترین اخبار سفارتها کلیک کنید.