اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی (MRIS): نقش‌ها، وظایف و همکاری‌ها

اصل مطلب:

اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی وظایف اصلی اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی (MRIS) مسئول مدیریت اطلاعات مربوط به هویت اشخاص و سوابق مهاجرتی است. این اداره با جمع‌آوری، نگهداری، و ارائه سوابق افرادی که وارد ایالات متحده شده‌اند یا درخواست خدمات مهاجرتی...

آنـچه در این مقاله می‌خوانیم

اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی

وظایف اصلی اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی

اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی (MRIS) مسئول مدیریت اطلاعات مربوط به هویت اشخاص و سوابق مهاجرتی است. این اداره با جمع‌آوری، نگهداری، و ارائه سوابق افرادی که وارد ایالات متحده شده‌اند یا درخواست خدمات مهاجرتی داشته‌اند، فعالیت می‌کند.

خدمات ارائه شده توسط MRIS

این اداره، سوابق مهاجرتی را جستجو کرده و آن‌ها را به متقاضیان (شامل شهروندان، وکلا، و ادارات دولتی) ارائه می‌دهد. همچنین، بر صحت و درستی اطلاعات شناسایی و مهاجرتی ثبت شده نظارت می‌کند و با برقراری هماهنگی با دیگر سازمان‌ها، به ارائه و تایید اسناد هویتی کمک می‌نماید.

ارتباط MRIS با دیگر ادارات دولتی

اداره MRIS با دیگر بخش‌ها و سازمان‌های دولتی همکاری نزدیک دارد تا فرآیند خدمات مهاجرتی و بررسی سوابق به شکل سریع و مطمئن انجام شود. یکی از اهداف این اداره، تامین امنیت و صحت داده‌های مهاجرتی و شناسایی مهاجران است.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، به منبع زیر مراجعه کنید:
https://www.uscis.gov/about-us/organization/directorates-and-program-offices/immigration-records-and-identity-services-directorate

اخبار سفارت ها
مهاجرت به کانادا
آمریکا

آخرین مقالات

وقت سفارت کانادا برای ایرانیان در مغولستان
بررسی احتمال بازگرداندن کنترل مرزی هلند در اجلاس بنلوکس و تأثیر آن بر منطقه شنگن
اشتراک پرواز نامحدود ویز ایر با قیمت ۴۹۹ یورو؛ جزئیات، شرایط و محدودیت‌ها
وقت فوری ویزای دانش‌آموزی کانادا برای ایرانیان بدون نیاز به حضور در کشور ثالث

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا