اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی (MRIS): نقش‌ها، وظایف و همکاری‌ها

اصل مطلب:

اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی وظایف اصلی اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی (MRIS) مسئول مدیریت اطلاعات مربوط به هویت اشخاص و سوابق مهاجرتی است. این اداره با جمع‌آوری، نگهداری، و ارائه سوابق افرادی که وارد ایالات متحده شده‌اند یا درخواست خدمات مهاجرتی...

آنـچه در این مقاله می‌خوانیم

اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی

وظایف اصلی اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی

اداره سوابق مهاجرت و خدمات شناسایی (MRIS) مسئول مدیریت اطلاعات مربوط به هویت اشخاص و سوابق مهاجرتی است. این اداره با جمع‌آوری، نگهداری، و ارائه سوابق افرادی که وارد ایالات متحده شده‌اند یا درخواست خدمات مهاجرتی داشته‌اند، فعالیت می‌کند.

خدمات ارائه شده توسط MRIS

این اداره، سوابق مهاجرتی را جستجو کرده و آن‌ها را به متقاضیان (شامل شهروندان، وکلا، و ادارات دولتی) ارائه می‌دهد. همچنین، بر صحت و درستی اطلاعات شناسایی و مهاجرتی ثبت شده نظارت می‌کند و با برقراری هماهنگی با دیگر سازمان‌ها، به ارائه و تایید اسناد هویتی کمک می‌نماید.

ارتباط MRIS با دیگر ادارات دولتی

اداره MRIS با دیگر بخش‌ها و سازمان‌های دولتی همکاری نزدیک دارد تا فرآیند خدمات مهاجرتی و بررسی سوابق به شکل سریع و مطمئن انجام شود. یکی از اهداف این اداره، تامین امنیت و صحت داده‌های مهاجرتی و شناسایی مهاجران است.

برای مشاهده جزئیات بیشتر، به منبع زیر مراجعه کنید:
https://www.uscis.gov/about-us/organization/directorates-and-program-offices/immigration-records-and-identity-services-directorate

اخبار سفارت ها
مهاجرت به کانادا
آمریکا

آخرین مقالات

آژانس ملی جرم بریتانیا (NCA): نقش، وظایف و راه‌های ارتباطی
شرایط جدید پرداخت هزینه ویزای کانادا برای متقاضیان ایرانی از طریق رمزارزها
لیست جدید کارفرمایان مورد تایید برنامه مهاجرتی آتلانتیک کانادا ۲۰۲۵ منتشر شد
باز شدن برنامه اسپانسرشیپ والدین و پدربزرگ و مادربزرگ کانادا ۲۰۲۴ و شرایط جدید برای ایرانیان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا