اطلاعات و فرمهای لازم برای کارکنان جدید در USCIS
آشنایی با اقدامات لازم برای شروع کار در USCIS
اگر شما به تازگی در اداره خدمات شهروندی و مهاجرت آمریکا (USCIS) استخدام شدهاید، این صفحه به شما کمک میکند تا اقدامات مورد نیاز خود را برای شروع کار انجام دهید. پس از ارسال مدارک استخدامی، باید فرمهای لازم را پر کنید و همه مستندات مربوطه را هم ارائه دهید. جزئیاتی مثل مجوز کار و اطلاعات هویتی مهماند.
چه مدارکی باید ارائه دهم؟
شما باید مدارکی مثل کارت شناسایی معتبر (مثلا پاسپورت یا گواهینامه رانندگی)، مجوز کار در ایالات متحده و فرمهای استخدامی تکمیلشده را همراه داشته باشید. بررسی و تایید این اسناد پیش از شروع کار الزامی است.
فرمهای ضروری برای شروع کار
از جمله فرمهایی که باید پر کنید میتوان به فرم I-9 برای تایید مجوز کار و فرمهای مرتبط با مالیات اشاره کرد. اطلاعات مربوط به حساب بانکی برای واریز دستمزد هم مورد نیاز است.
دسترسی به پشتیبانی و سوالات پرکاربرد
اگر سوال یا ابهامی دارید یا باید یکی از اسناد خود را تکمیل یا اصلاح کنید، میتوانید با بخش منابع انسانی USCIS ارتباط بگیرید.
برای اطلاعات بیشتر مربوط به مهاجرت و ویزا به صفحات مهاجرت به کانادا و شرایط اخذ انواع ویزا در سایت ما سر بزنید.
منبع: https://www.uscis.gov/about-us/new-employee-information-and-forms